Wizerunek

HOME SM

Social Media – reklama i wizerunek

 

Zdobywanie adresatów przekazów marketingowych:
W kanałach mediów społecznościowych kształtujemy i utrwalamy swój zaplanowany obraz marketingowy, który jest istotnym uzupełnieniem płatnych reklam w social mediach.
Zarówno na Facebooku, kanale YouTube, jak i na firmowym Instagramie, oddziałujemy w pierwszej kolejności obrazami [teksty to głownie strefa celebrytów, polityki i hejterów].
Przekaz słowny jest minimalistyczny, ale wbrew pozorom bardzo istotny dla akceptacji przekazu i decyzji internaty.

Facebook a Instagram
Pod względem technicznym tworzenie treści i reklam na Facebooka i do Instagramu jest bardzo podobne. Wiele firm posiada oba wizerunki, wspólnie połączone.
Instagram jest modnym medium dla firm, których produkty kształtują styl bycia, szczególnie ten trudno dostępny dla masowego odbiorcy.
Facebook, oprócz reklam modowych, jest doskonałym miejscem dla kampanii konkursowych i kampanii nakierowanych na pozyskanie danych kontaktowych.

Video marketing
jest trendem dającym doskonałe efekty bo wykorzystuje wszystkie zmysły i wpasowuje się w naturalne lenistwo odbiorców. Video marketing może być łatwo sprofilowany, łatwo angażuje odbiorców do dalszego rozprzestrzeniania informacji o naszej marce, tworzy grupy oczekujących na ponowne treści. Jest doskonałym kanałem do promocji całości oferty naszych portali firmowych. Kanały w social mediach, w których zamieszcza się filmy to YouTube oraz Facebook i Instagram.
YouTube jest ,tubą” reklamową firm medialnych, modowych, kosmetycznych, turystycznych, motoryzacyjnych itp. Nie wyobrażam sobie firmy hotelarskiej, usługowej lub produkującej materiały dla sektora usługowego, która nie ma profesjonalnie prowadzonego kanału YouTube.

LinkedIn -prawdziwe spersonalizowanie:
Można przyjąć iż w LinkedIn mamy największą pewność do kogo dotrze nasza reklama, targetowana pod kątem wieku i statusu zawodowego. Możemy używać Display Ads o ogólniejszym zasięgu jak i reklam e-mailowych, użytecznych dla typowych ofert B2B.
W warunkach polskich należy jednak bardzo dokładnie rozważyć wszelkie parametry reklamy i własnoręcznie ,,próbkować” środowisko, gdyż polska grupa LinkedIn różni się trochę od grup, w których międzynarodowe koncerny osiągnęły przykładowy sukces przekazu.